Friday, November 12, 2010

nenot.....

huh.. lame gak aku x update blog aku nie.... bosan lahh... serius! bosan! bosan! bosan..
AKU DAH BOSAN!!! semenjak menjak nie aku rase cam ade jerk yang x kene kat aku..
apsal ahh??? TENSION di wat nye.... ape yang aku pikir??? 

..dunia penuh pancaroba...
banyak sangat dugaan
cume kite jerk mampu atau tak untuk tempuhi semua tuh....

FARAHIN
... kuatkan semangat kau...
lantakkan orang sekeliling kau....
jangan pikirkan sangat pasal 'dia'..
'dia' dah x ingat kat kau.....
lupekan 'dia'.....

kadang kadang ku boleh nanges tengok kenangan aku ngn 'dia'..
nak buang, sayang......
nak simpan, sakit hati.....
iskkk!!!! lau kau x datang dalam hidup aku pon bagus lah...
law ku taw jadi cam ni, aku lebih rela xnak kenal kau lebih rapat lah...
tp, 
ni yang ALLAH bagi kat aku.. aku terime... :)

dah dah.. lupekan 'die'....
haaaaa...
otak jem jem jem!!!!!!!!!

:sabtu yang membosankan.....

1 comment:

M Fakhrullah Ramli said...

dah tau memmory corrupt. FORMAT LA. huhu