Tuesday, November 22, 2011

HAPPY BIRTHDAY MAMA

KAD ku layangkan untukmu MAMA
23 NOVEMBER 2011
LAWO tak aku wat ?? hahaha .. TERIMA KASIH =D .
MAMA jauh . ni je ma adik mampu buat . nak yang betul betul , tunggu balik rumah :D hehe

:: MY WISH ::
+ semoga MAMA di panjangkan umur , di tambah kan rezeki +
+ sihat tubuh badan +
+ bahagia dunia dan di akhirat +
+ semoga ALLAH S.W.T memudahkan perjalanan hidup MAMA di dunia dan di akhirat +
+ semoga tercapai ape yang MAMA ingin kan +
+ Kuat semangat dengan ape yang di DUGA oleh ALLAH + 
-amin-

M.A.M.A
kekuatan aku
pendengar yang setia
kounselor yang mantap !
Chef yang terhebat !
Pekebun yang berjaya :D
sumber inpirasi aku
Pensyarah yang power !
asistant manager P.A.P.A yang bagus sepenuh masa
ustazah yang bertauliah

TANPAMU
sape lah NURFARAHIN di dunia ni..
kau lah wanita terhebat .
I LOVE U MAMA.

:: puan MUSALMAH TALIP & aku ::

gambar tak jelas . ZOOM d ZOOM jadi cam nie . tak ape lah . 
ni lah POWER PUFF GIRL aku . hehehe

********

No comments: