Wednesday, December 8, 2010

DIHARI LAHIRMU......

aku hepy sbb ku taw kau tengah hepy.. walaupon malam tadi aku agak kecewe tunggu kau call aku :( aku tunggu kau start  kul 12 malam.. ku sanggup tido lewat sbb aku agak kau akan call aku malam tu. al maklum lah... kan BUFDAY . mesti lah dapat FREE kan.. :). excited la gak :) huhuhu...  sambil ku tunggu tu, ku ade lah gak stdy sikit.. sempat stdy tuh huhuh.... :)
tengok jam dah kul 3pg... xde gak call.. hurmm... hampa+kecewe+sedih... :(
xpe lah... mybe kau penat keje kan.. mesti kau dah tido kan time2 cam nie.. ermm....
aku x kisah. aku faham kedaan kau.. keje jerk... kan... mesti selalu bz.. :) huhuhu... sedihnye...
menangis aku sebelum tido :'(

siangnye... aku bangun seawal 6pagi... tengok hp, xde mende pon... cam biase lah, ku golek golek.... samapi lah kul 9pg.. erk! aku kene g kolej... ade hal yang perlu ku selesaikan... dah seap2,  ku lepak library... stdy katekan... duk berangkut segalagala nota...... tengah stdy stdy, ku teringat kau LA.. teringat waktu kite stdy same mase nak SPM tu.... tp bezenye kite x stdy kat lbrary... kite stdy kat meje bulat tu... barang aku jerk yang penoh.... same lah cam kat libraay nie.. barang aku jerk... 
tibe2 aku tergerak hati nak call aku LA.. ehem ehem.....
aku pon cari name kau... ku dail....... DAPAT! betape ku hepy sangat la mase tu... 
bunyi calerringtone kau.. tuuut... tuuuttt... tuuut... tuuutt......

kau angkat.....

KAU : hello...
AKU : hello.. assalamualaikum LA.....
KAU : waalaikumussalam... 
AKU : bufday girl?????????? (saje nak wat tande tanye kat dye)
KAU :  ermmm... terima kasih.... sape nie?????

*dalam hati... 
sampai hati x kenal dah?????

AKU : erkkk?? dah x kenal ke??? dah delete eyh 6ber owg???
KAU : ehhh.. bukan... mane x naik lah... sape nie?????
AKU : xkenal ke?????
KAU : x.. sape nie....???
AKU : xkenal x pe lah.... selamat ulang tahun kelahhiran.. saje nak wish birthday die... k lah...

*sedihnye!!! nak menangis la seyh!

KAU : eh!!! ein! sory.. name kau x naik! mybe aku save banyak sangat kot......
AKU : ohh.. ye ke??? xpe lah law cam tu... ermm.. lame menyepi... xingat aku ke??
KAU : aku bz la in....
AKU : ermm... xpe lah law cam tu.. aku faham.... erm... ngah keje eyh?
KAU : haah.....
AKU : xpe lah law cam tu... ku x mau kacau.. gi pon ku ngah stdy... teringat nak call bufday girl nie... huhuhu
           k la eyh.. ku nak stdy nie... kerje leklok.. jage diri..
KAU : ermmm. oke.. kau pon same......bye...

karkk!!
luruh jantung aku.......sediih yang teramat sangat lah.....
ku menangis menangis dan terus menangis kat celah2 rak buku....(xnak org nampak)
dah balik pon ku still menangis lagi.....

abg aku cakap ::  kawan ade 2 kategori..
1-kawan time senang...
2-kawan time kite susah dan senang....

kawan time senang kite memang SENANG nak cari.. tp, kawan time susah dan senang....
memang susah  ar nak cari... 
MOTIFNYE : cari kawan yang ikhlas... terima kita seadanye... :)

haaa!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
harap kau hepy lah KAWAN....
sedih giler....... :(

No comments: