Wednesday, December 8, 2010

happy birthday NNHA :)

bufday girl sweet 19 :)
::08 december 2010::

MY WISH :
-semoga ila di panjangkan umur, di tambahkan rezeki...
-semoga ila dapat ape yang ila impikan....
-semoga ALLAH permudahkan jalan hidup ila yer...
-semoga ila BAHAGIA dengan kehidupan ila sekarang :)
-semoga ila di rahmati ALLAH...
-in sayang ila...
MUAH!

*******

LA....
hari ni hari jadi kau yang ke 19 :) aku tumpang gembira yerk... kau dah sebaye ngan aku :) leh tengok wayang tanpa batasan... :) hahahahahh!! dulu kite takut nak tengok wayang same2 tanpe org yang lebih tua , kau boleh la lepas.. sbb muka kau matang.. aku??? cam dak x matang pon ade.. hahaha.. selalu sangkut...
asal kite kuar berdua, mesti kau kene jd kakak... aku adik.. haha! xpe lah.... aku x kisah sume tu.. asalkan kite same2 BAHAGIA.. rindu lak kisah2 dulu..

eh.. kau ingat x mase kite nak tido tu.. mase tu dah kul 1,2 pagi gak.. n mase tu aku ikot kau balik pasir gudang.. ahhahaha!! aku bile ingat pasal tu kan, aku selalu gelak sorang2.. memang x leh lupe la.. lawak giler kan mase tu.. mase tu kite tengah golek2 kat katil.. aku bosan, aku duk sebok cerite kat kau pasal kite.. cam mane kite kenal.... cam mane kite leh rapat... sebenanye mase tu aku dah ngn tok sangat..
tp mulot aku sebok nak bercerite kat kau. niat hati nak wat kau mengantuk.. tp aku yang ngantuk... yang kau pon melayan jerk aku melalut.. last last cam ne ntah aku tibe2 leh tersebut "PIANO"..
erk??? apsal lak tibe2 piano lak kan... aku dah perasan mase tu yang aku da start melalut.. kau pon dengan pantas pandang aku ngan muka pelik... pastu kau cakap kat aku  " dah la in, kau gi tido lah.. dah ngntuk sangat dah tu... tibe2 piano lak.. wat pe piano malam2 bute nie??"
HAHA!!. aku gelak sakan mase tu.. kau pon same gelak sakan kat aku.... xpe xpe :) 
sampai sekarang aku x lupe la pasal PIANO tu...
huhh..... happy sangat mase tu....
lawak lah kau nie..

tp tu dulu.. sebelom kite abes form5.. mase kite zaman kanak kanak :( sekarang kite dah ke alam dewasa.. segalanya berubah la... aku.. kau... memasing dah wat haluan sendiri... 
aku rindu kat kau!!  kau x rindu aku ke??  sejak aku masuk ikip nie, kau lain.. 
erk? aku tak taw la sape yang lain n ape yang lain la.... 
eh? kau xrase ke kite ni makin jauh? 
memang kite nie jauh la.. jauh jarak aku x kisah.. tp kite nie dah jauh hubungan..
mane nabila yang aku kenal dulu? 

laa... 
aku rindu kat kau la seyh!
aku boleh nangis lah bile ingat kat kau... kenape ek la? mane BEST FRIEND aku?
mane sweetheart aku???
aku x kisah la camne kau sekarang...
aku harap sangat hati kau jangan berubah...
aku nak kau yang aku kenal dulu...

sume pasal kite aku simpan la.... gambar2 nie selalu wat aku menangis..
menangis bile tengok kau.
ingat pasal kau.. :,)
aku rindu sangat kat kau..

-NURULNABILAHYFFNYATHRAZ-
insan yang ku rindu selalu





SWEETHEART...
i miss you more!
nape tibe2 menghilang?









No comments: