Sunday, July 31, 2011

Naseb Seorang Kawan .. =)

Selamat Berpuase pade semua Umat Islam di muka bumi ini... Hari ni dah 1 Ogos 2011 bersamaan 1 Ramadhan 1432 Hijrah. Pose jangan x pose... huhuhu ..

Ni nak cite pasal naseb sorang kawan aku. cian dia ternanti nanti untuk aku wish bufday dia. huhuhu . dah DOPLO dah kawan nie. xsangka. dah pangkal "2" depan . dah tua rupanya . naseb muka x berkedut . hehe.
KAWAN ..
jangan sedih sedih ye..
dan jangan mengharap untuk aku wish bufday kau .
SORY ..
xde motif aku wat cam nie.
MAAF tau .
=)

-SWEET DOPLO TAHUN-
.ni kau punye.

: dgn birthday girl : 
hehehe

Masuk hari ni dah 4 hari aku "mengeraskan" diri untuk wish kat bufday membe aku.
maaflah kawan.. aku memang sengaja  :) hahaha.. TERUK! tapi tak pe kan..  sabor je lah ... 
Anyway , birthday kau xde ape pon .. hahahah.. =) 
..... PEACE .....

No comments: