Thursday, August 11, 2011

KAU YANG BERNAMA ......


Tengahtengah malam lah aku boleh terpikir pasal kau. Ape pasal ekk? Badi lah kau nie. Hahaha..  ape lah.  Mungkin sebab duludulu kite dah biase ngokngekngokngek tengahtengah malam kan.sampai kredit habis. Sampai pagi pon penah. Sampai rase taknak letak tepon. Sungguh dasyat kan kite mase tu?? Huhu..  banyak storymory mengarut, flashback perkara kite penah buat samesame.. lepak samesame.. makan samesame… tiaptiap hati mesti nak jumpe. Kalau tak dapat jumpe, mesti nak tepon. Tepon pulak mesti nak berejam. Kan? Indah kan mase tu.sampai ape pon x kisah. Sanggup! Hahaha.. Tapi tu sume “mase tu”. Tak macam sekarang… hurmm.. tak baik mengeluh…! Sabar.. setiap dugaan ade penyelesaiannye.. ALLAH tak akan menduga kita lebih dari kemampuan kite… tu pesan kau kat aku. Aku ingat dan aku pegang sampai bilabila. Terima kasih ingatkan aku, pesan kat aku semua nie. Memang banyak dugaan aku dapat selame aku kenal kau. . tapi tak ape lah. . kite kene sabar kan. Tapi sampai bila aku nak sabar dengan kau?? ? dah lah.. aku harap kau jumpe dengan orang yang sesuai untuk kau. Boleh ikot cakap kau. X macam aku.  Degil. Suka wat kau terase. Aku xreti memujuk. Sory lah kalau selame aku kawan dengan kau, aku banyak wat silap. 0-0 lah ye pas nie. Aku x ganggu lagi hidup kau. Dan aku rase kau pon boleh je kan hidup tanpe aku??  Aku ni ape lah sangat kat kau. Haha. Tiaptipa malam layan jiwang. GILEELARH!!!~

“malam~~ ku tidur tak lena… teringatkan dirimu… terimbas kembali kenangan lalu,  alangkah indahnye bersammamu…… mengalir air mataku, menemani malam sepiku.. kurindu saat bersamamu, sukarnya untuk ku melupakanmu…”-apit-

Shiall lah! Apsal lah aku pikir kau!
Puih!

“HATI sakit , JIWA merana “

*sayangilah orang yang tersayang. Jangan lepaskan dia kerana benda kecik yang boleh memakan diri sendiri.  

No comments: